15 Kasım 2016

LOREAL / FALSE LASH SCULPT RİMEL

Merhabalar,


Bugün size son zamanlardaki favori rimelimden bahsetmek istiyorum: 


"LOREAL FALSE LASH SCULPT"

Maskara seçimi ve maskaradan beklentiler kişiden kişiye değişir.
Benim idealimdeki maskara kirpikleri başarılı bir şekilde ayırabilmeli ve özellikle hacim vermeli.
Tabi aynı zamanda uzatma etkiside olursa şahane olur.

False Lash Sculpt öncelikle kirpiklerimi çok iyi kavrıyor,fırçası oldukça farklı bir tasarıma sahip.

Bence bu maskarayı farklı kılanda bu fırça.

Ardından istediğim sonuç için ilk kat ve ikinci katları uyguluyorum.
Kirpiklerimde topaklanma gibi birsorun yaşamadım.

Fırçası o kadar kullanışlı ki alt kirpiklerimde de rahatça uyguluyorum.

Ben bu rimeli Londra'da Superdrug mağazasından almıştım.


Maalesef şuana kadar hiçbir Loreal stadında göremedim.
Acaba gözümden mi kaçtı, siz hiç gördünüz mü Loreal standtlarında,gördüyseniz nerede gördüğünüzü lütfen paylaşın yorum bölümünde.

Sonuç olarak drugstore bir rimelden tüm beklentilerimi karşıladı hatta elimden düşürmeden kullanıyorum aldığımdan beri.

Sizlerin favori drugstore rimelleriniz hangileri?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder