26 Ekim 2016

YENİ ALIŞVERİŞLER : SEPHORA / YVES ROCHER / MAC

Merhabalar,

Nasılsınız? Umarım keyfiniz yerindedir:)

Bugün sizlerle son zamanlarda yaptığım toplu alışverişleri paylaşmak istiyorum.


Öncelikle Sephora'dan aldıklarımı paylaşayım:


  • Sephora'nın  57 numaralı kapatıcı fırçası
  • Urban Decay Vice Lipstick Conspiracy rengi
  • Tony Moly Banana Hand Milk el kremi


  • Nars Audacious lipstick Audrey rengi


  • Chloe Love story roller parfüm

Yves Rocher'dan aldıklarım ise şöyle:

  • Yves Rocher ojeleri çok severek kullanıyorum,iki yeni renk daha aldım.

  • Yeni çıkan Vertige maskarayı şimdiden çok merak ediyorum,bakalım sevecek miyim?

Son olarak ise MAC'ten aldıklarım:


  • MAC Liptensity serisinin Doe rengi
  • Paint pot'lardan oldukça ilginç bir renk olan Let me Pop
  • Mean&Green oje

Benim son zamanlarda aldıklarım böyleydi,anlatmamı istediğiniz ürünleri yorum bölümünde belirtebilirsiniz.

Görüşmek üzere:)

7 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. Cok guzel seyler almissin, gule gule kullan :)

    YanıtlaSil
  3. Mac ruju merak ettim yorumunu bekliyorum güle güle kullan 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @audrey çok güzel çıktı Mac ruj,yakında blogta yazısını yazacağım:)

      Sil
  4. Hepsi birbirinden güzel, güle güle kullan.

    YanıtlaSil
  5. @sevda s. çok teşekkürler cnm:))

    YanıtlaSil