8 Ekim 2016

PHYSICIANS FORMULA / SUPER CC KREM

Merhabalar,

Havaların ısınmasıyla birlikte kullanmaya başladığım ve halen elimden düşüremediğim bir üründen bahsedeceğim size bugün:)

Evet Physicians Formula'nın muhteşem Super CC kremi:)))


Hemen ürünün özelliklerinden ve neden bu kadar çok sevdiğimden bahsetmek istiyorum.

  • Bu ürünün amacı ciltteki renk eşitsizliklerini düzenlemek,bir diğer deyişle ton düzenleyici.
  • İçeriğinde görünmeyen mikro renk düzenleyiciler bulunuyor.
  • Ambalajın üzerinde içiçe geçmiş üç renk bulunuyor.Sarı renk ciltteki mavi renk eşitsizliklerini düzeltiyor ve cilde sıcak bir görünüm katıyor.Yeşil ton kırmızılıkları düzenliyor,pembe ise cildi aydınlatıp,parlaklık veriyor.
  • Yüksek teknolojiye sahip anti-aging içeriklerle yaşlılık belirti ve kusurlarını gidermeyi amaçlıyor.
  • İçerisinde SPF 30 var ki bu da önemli bir özellik.
  • İçeriğinde parfüm ve paraben yok.
  • Hipoalerjenik
  • Parfüm ve glüten içermiyor.
Gelelelim benim Super CC kremle ilgili yorumlarıma:
  • Günlük hayatımda fondöten kullanmamaya çalışıyorum ancak cildimde özellikle yanaklarım ve burun çevremdeki renk eşitsizliklerini kapatmak istiyorum.Bu açıdan Super CC krem kesinlikle beklentimin çok üzerinde çıktı.
  • Fondötene benzer ancak ondan çok daha ince ve kolayca dağılan bir yapısı var.Yumuşacık,ciltle harika bir şekilde bütünleşiyor
  • Cildimdeki renk eşitsizliklerini incecik yapısıyla kapatırken,sağlıklı,parlak bir görünüm sağlıyor.
  • Ben karma ciltli olmama rağmen cildimde ağırlık yapmıyor,rahatça tüm gün cildimde kalıyor.Çoğu zaman T bölgemi transparan pudrayla sabitlemiyorum üstelik.
  • Bendeki rengi "Light" Birde light medium rengi var ancak Light rengi cilt tonumla çok uyumlu.
  • Ürün 35ml.Çok fazla kullandığımı gözönüne alırsak yakında bitecek gibi.Sanırım dibine geldim,5-6 kullanımlık ürün daha var gibi.
Sonuç olarak PH Super CC krem benden tam not aldı,ürün bitince kesinlikle yenisini almayı düşünüyorum.


Umarım keyifle okuduğunuz faydalı bir yazı olmuştur:))

Görüşmek üzere:)))

8 yorum:

  1. Nerde bulabiliriz ve fiyatı nedir

    YanıtlaSil
  2. @bahar yasemin geçtiğimiz Mart ayında dermoeczanem.com'dan almıştım.Şuanki fiyatına baktım siteden, 76TL'miş.

    YanıtlaSil
  3. Fondöten kullanmaktansa çok daha hafif oluyorlar. Güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  4. @Sargita Gita çok haklısın aynen katılıyorum.Teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  5. Ben de bir dönem severek kullanmıştım bu ürünü, şimdilerde cildimde daha kapatıcı ürünleri sevdiğim için yenisini almadım ama günlük makyajda cidden başarılı:)

    YanıtlaSil
  6. @evre medusa özellikle daha sıcak havalarda ve hafif ürünler tercih ettiğim zamanlarda kullanmaya başlamıştım.Havaların serinlemesi ile bende daha kapatıcı ürünlere yöneliyorum ama nasıl sevdiysem bu ürünü yine elim sıklıkla buna gidiyor:)))

    YanıtlaSil