7 Nisan 2016

MISSHA M PERFECT COVER BB CREAM

Herkese Merhabalar,

Bugün bloğumda Missha'nın oldukça popüler ürünlerinden
M Perfect Cover BB kremin incelemesi var.


Çoğu zaman fondöten yerine daha hafif yapılı olan BB krem kullanmayı tercih ediyorum.

Missha M Perfect Cover BB krem neler vadediyor:

-Mükemmel kapatıcı özelliğiyle ciltteki lekeleri kapatır.
Parlak ve temiz bir cilt sunar.

-Cildin nem dengesini koruyarak bakım yapar ve ipeksi bir cilt sunar.

-İçeriğindeki biberiye,papatya özleri cildi rahatlatır,Çin kayını ağacının tomurcuklarından elde edilen
gaturin RC cildi sıkılaştırır,cildi nemlendiren hyarulonic acid ekstresi cildi nemlendirirken aynı zamanda sıkılaştıran seramid içermektedir.

Missha bu ürünün özelliklerini anlatırken:
-Mükemmel kapatma
-Nemlendirici ve rahat kullanım
-U/V ışınlarını engelleme
-Beyazlaştırma-Kırışıklık önleyici özelliklerini vurguluyor.

Gelelim benim bu BB krem ile ilgili görüşlerime:
  • Cildim karma olduğu için her BB krem cildimle uyum sağlamıyor,fazla nemlemdirebiliyor,ağırlaşabiliyor.Missha'nın bu BB kremi cildimde gün içinde yağlanma ve ağırlaşma yapmadı.Bu anlamda kesinlikle çok sevdim.
  • Ben 23 numarayı kullanıyorum.İlk başta hafif grimsi bir görüntüsü olsa da zamanla rengi cilt tonumla çok güzel bütünleşiyor ve doğal görünüyor.
  • İçerisinde SPF güneş koruma faktörü olduğu yazıyor ancak koruma oranı kaç belirtilmemiş.
  • İpeksi bir görünümü var,buna katılıyorum.
  • BB kreme göre kapatıcılığı çok çok başarılı
  • Kırışıklık bakımına yardımcı olma vaadini sanırım uzun sürede deneyimlemem gerekiyor.

Missha Perfect Cover BB krem bir tek ürünle kapatıcılık,sağlıklı,parlak bir görünüm sağlıyor.
U/V ışınlarına karşıda koruma özelliği bulunuyor.
Üstelik tüm bunları karma cildimi ağırlaştırmadan,yağlandırmadan başarıyor.

Bu ürünün 20ml'lik küçük boyunu aldım,biter bitmez büyük boyunu satın alacağım.

Missha'nın web sayfasında ürünün şuanki fiyatları şu şekilde:

20ml fiyatı: 29.90TL
50ml fiyatı: 69.90TL

Sizler bu ürünü denediniz mi?
Deneyenler ne düşünüyorsunuz?
Yorumlarınızı merakla bekliyorum:))

5 yorum:

  1. bendemi bi sorun oldu emin değilim. 3.aydan sonra sürdüğümde nedense oksitlenmiş bi görünümü oldu ve grileşti.
    inşallah sende bi sorun olmasın tabiiki ama bunada dikkat et lütfen.
    güzel günlerde kullan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevda'cım şimdilik oksitlenme olmadı,birde ben küçük boyunu aldım yarıladım neredeyse.tavsiyelerin için teşekkürler,sevgiler:)

      Sil
  2. bb kremler günü kurtaran en özel mayajürünlerinden bence.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ilknurundünyası katılıyorum:) çoğu zaman fondöten yerine benim elimde hep daha hafif yapılı BB kremlere gidiyor.

      Sil
  3. Ben kumralım beyaz tenliyim 23 numara bana uyarmı hortlak gibi beyaz olsun istemiyorum suratım

    YanıtlaSil