28 Nisan 2013

Favori "BOURJOIS" Ürünlerim

Işıl ışıl, güneşli bir pazar gününden hepinize merhaba,

Uzun, keyifli bir pazar kahvaltısından sonra Bourjois ürünleri ile ilgili epeydir yazmak istediğim yazımın fotoğraflarını çekmeye koyuldum.Son zamanlarda severek kullandığım markaların başında gelen Bourjois ürünlerim arasından seçim yapmak zor olmadı.Zaten çoğumuzun bildiği, severek kullandığı ürünler bunlar.Bourjois markası high-end birçok markanın üzerindeki performansı ve pigmentasyonu ile her türlü övgüyü hakediyor bence.Yenilenen ambalajı ile bu ayın başından itibaren Watsons mağazalarındaki standlarda artık bu ürünü bolca bulmak mümkün.

  • İsterseniz ilk favori ürünüm "Healthy Mix Foundation" ile başlayayım.Koyu kıvamlı, maske gibi duran fondötenlerle hiç işim olmaz, ben doğallıktan yanayım diyorsanız bu fondöten doğru seçim olacaktır.




Hafif, meyvemsi bir kokusu var ki ben bu kokuya bayılıyorum.Ürünü şubat ayında almıştım ve o dönem Bourjois standlarında pek fazla ürünün olmadığı bir dönemdi.52 numara kalmadığı için cilt rengim için bir tık koyu olan "53 Light Beige"  rengini almıştım.



Önümüzdeki aylarda bronzlaşacağımı hesaba katınca tam tonumu yakalayacağını düşünüyorum.Hazır standlarda bol ürün varken Anneler gününde güzel bir indirim olursa 52 numarasını da almayı düşünüyorum.


  • Healthy Mix Fondöten ile beraber aldığım serinin pudrası, "Healthy Balance Unifying Powder." Mat bitişli bir pudra.Kuruyup pul pul olma özelliği yok.55 numara Dark Beige, 53 no'lu fondöteniyle uyumlu duruyor.





Healthy Mix serisinin high-end ürünlere göre öyle aman aman bir ambalajı yok.Ama aynasıyla pratik ve hafif bir kutusu var.


  • Sıra geldi 8 Mart Dünya Kadınlar günü indiriminde aldığım Bronzer'a.Bronzlaştırıcı çok kullanan biri değilim, ama arkadaşlarımdan ve bloggerlardan bu ürünün öyle çok methini duydum ki almadan edemedim.Ayrıca çikolata kokulu bir bronzer'a kim hayır diyebilir:) İki rengi var, bendeki 52 numaralı olanı.





Allık fırçası ile doğal bir görünüm elde etmek için hafifçe uyguluyorum.İçinde çok az  miktarda  pırıltılar var, ancak çok dikkatli bakınca görebiliyorsunuz.Ben konturleme işleminden ziyade özellikle kış aylarında soluklaşan cildime sıcak ve doğal bir bronzluk katsın diye kullanıyorum.

  • 8 Mart ganimetlerimden bir diğeri "Volumizer Mascara."Bu ürüne bayıldım desem abartı olmaz sanırım.İki adımlı fırçası ile kirpiklerde 3 boyutlu bir görüntü vaadediyor.1 numaralı fırça ince yapısı ile 3 boyutlu hacim yaratmak için kirpikleri hazırlıyor.



2 numaralı fırçayla ise 1 numaranın ayrıştırdığı kirpiklere hacim ve boyut kazandırılıyor.



Sonuç bence mükemmel.Bugüne kadar kullandığım en başarılı rimel.Şık ambalajı ve ikili fırça yapısı ile kullanım kolaylığı sağlıyor.



Volumizer Mascara tekrar tekrar kullanacağım bir ürün olacak.

  • Bourjois standında yenilenen ürünleri görünce nasıl sevindim bilemezsiniz.Aylardır 52 numarasının gelmesini beklediğim Healthy Mix Concealer'ı görünce indirimi bile beklemeden hemen aldım.



Yağsız, nemlendirme özelliği olan bir kapatıcı.İnce yapısı ile doğal bir görünüm veriyor.Kokusu serinin fondöteni gibi meyvemsi, çok hafif bir yoğunluğa sahip.52 no'lu medium radiance tonu makyajsız kullanımda dahi doğal bir görünüme sahip.Şuan en favori kapatıcım kendisi:)

Sizin favori Bourjois ürünleriniz hangisi???

18 yorum:

  1. En merak ettiğim ürünlerden bahsetmişsin :)) bende concealer vardı stick yapıda. Amağ pek memnun kalamadm yada doğru kullanamadım :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili mina, stick kapatıcıları benim cildimde de çok iyi durmuyor.healthy mix concealer sıvı yapıda bir kapatıcı.birde bourjois ürünlerinin en güzel yanı az miktarla çok kapatıcılık özelliği olması.

      Sil
  2. cok guzel bir post olmus. hep merak ederdim bronzer'i. en kisa zamanda deniycem tatlim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler,beğenmene çok sevindim.umarım faydalı olur:)

      Sil
  3. Bu serinin o kadar çok olumlu yorumlarını okudum ki bu gidişle alacağım bende.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili makyaj kelebeği,
      ben çok severek kullanıyorum bourjois ürünlerini,umarım sende beğenirsin.Önümüzde anneler günü var, 8 mart'taki gibi güzel bir indirim bekliyorum.%50 gibi bir indirim olursa kesinlikle benimde yeni alacaklarım var.

      Sil
  4. sizi şimdi takibe aldım sizde beni izler misiniz..

    YanıtlaSil
  5. İkna edici bir post daha sanırım bende bourjois ürünlerine kayıtsız kalamayacağım :)

    YanıtlaSil
  6. Çok faydalı bir post olmuş çünkü bu marka hakkında hiçbir bilgim yoktu teşekkürler bilgi için en kısa zamanda alıp deneyeceğim :)
    Bana da beklerim :)

    http://damlakalaycik.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. umarım benim gibi sizde severek kullanırsınız bourjois ürünlerini.blogunuzu takibe aldım,herzaman yorumlarınızla bende bloguma beklerim:)

      Sil
  7. I love the volumizer mascara, I own one(:
    I'm a new follower to your blog, check mine out?

    http://lolita-kitten.blogspot.com

    YanıtlaSil
  8. 8 Mart'ta bourjois indirim fırsatından bende yararlanmıştım ama bu rimeline dikkat etmemisim tek kelimeyle görüntüsüne bayıldım  anneler gunü icin indirimi olursa almam farz oldu, yazı için teşekkür cok faydalı olmus bu marka gercekten övgüyü hakkediyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili gülbeşeker,
      anneler gününde mutlaka güzel bir indirim olacağını düşünüyorum.bourjois markası gizli bir hazine gibi.bende bağımlılık yaratan ürünlerini keşfediyorum bu markanın.volumizer rimeli severek kullanacağını düşünüyorum:)

      Sil
    2. Bourjois Rimeli almış bulunmaktayım :))

      Farketmemi sağladığın için teşekkürler arkadasim 

      Sil
  9. sevgili gülbeşeker bourjois volumizer'i almana çok sevindim canım, zarif teşekkürün içinde ayrı bir mutlu oldum.güzel günlerde kullan:)

    YanıtlaSil